GENEL

Türkmenistan’da Türkiye’deki 14 Mayıs seçimleri için oy kullanma işlemi başladı

Türkmenistan’da yaşayan Türk vatandaşları, Türkiye’de 14 Mayıs’ta yapılacak Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Seçimleri için sandık başına gitti.

Türk seçmenler, Türkiye’nin Aşkabat Büyükelçiliğinde kurulan sandıkta yerel saatle 09.00’da oy kullanmaya başladı.

Oy vermek için sandığa gelen vatandaşlar, Aşkabat Büyükelçiliğinin önünde uzun kuyruk oluşturdu.

Türkmenistan’da yeterli sayıda Türk seçmen olduğu için büyükelçilikte sandık kuruldu ve seçmenler 6-7 Mayıs’ta oy kullanabilecekler.

Cumhurbaşkanı Seçimi’nin ikinci tura kalması durumunda ülkedeki Türk seçmenlerin, Aşkabat Büyükelçiliği’nde 20-21 Mayıs’ta oy kullanabilecekleri bilgisi verildi.

Ýene-de okaň

Azerbaycan ile Türkmenistan iş birliğinin geliştirilmesini görüştü

Azerbaycan tarafından Türkmenistan’a petrol tankeri hediye edildi

Ata Watan Eserleri

Bakü’de Türkmenistan Cumhurbaşkanı için resmi karşılama töreni düzenlendi

Türkmenistan Cumhurbaşkanı’nın Azerbaycan ziyareti başladı

Ata Watan Eserleri

Türkmenistan Cumhurbaşkanı Azerbaycan’a devlet ziyaretini gerçekleştirecek

PETRONAS yeni anlaşmalarla Türkmenistan’daki 30. yılını kutluyor