GENEL

Aşkabat ile Taşkent arasındaki işbirliğini güçlendiriyor

“Dünyo” Haber Ajansı’nın bildirdiğine göre, Özbekistan Büyükelçisi Ravşanbek Alimov, Aşkabat Valisi Rahim Gandimov ile bir araya geldi.

Taraflar, Özbek-Türkmen ilişkilerinin her alanda istikrarlı bir şekilde geliştiğini ve başkentler arasındaki iş birliğinin aktif olarak güçlendiğini vurguladı. Görüşmede; kardeş şehir anlaşmasının uygulanması, ticari ve ekonomik temasların genişletilmesi, heyet değişimlerinin artırılması, ortak yatırım projelerinin hayata geçirilmesi ve kültürel-insani etkinliklerin sayısının artırılması konuları ele alındı.

İki halkın dostluğunu simgeleyen Aşkabat’taki “Taşkent” ve Taşkent’teki “Aşkabat” parklarına özel önem verildi. Taraflar ayrıca, önemli devlet günlerine özel kültürel ve eğitici etkinliklerin düzenlenmesine yönelik önerileri değerlendirdi.

Ýene-de okaň

Azerbaycan’ın hediyesi olan “Dostluk” tankeri Türkmenbaşı Uluslararası Limanı’na ulaştı

Air Belgium, Aşkabat üzerinden kargo taşımacılığı başlatmaya hazırlanıyor

Türkmen halkının Millî Lideri Azerbaycan Cumhurbaşkanı ile telefonda görüştü

Azerbaycan ile Türkmenistan iş birliğinin geliştirilmesini görüştü

Azerbaycan tarafından Türkmenistan’a petrol tankeri hediye edildi

Ata Watan Eserleri

Bakü’de Türkmenistan Cumhurbaşkanı için resmi karşılama töreni düzenlendi